Support en service
Zo helpen we je verder
Kennisbank
Wij krijgen regelmatig dezelfde vragen van onze klanten. Deze hebben we overzichtelijk voor je weergegeven. Staat jouw vraag of het antwoord op jouw vraag niet in het overzicht. Neem dan even contact met ons op en wij helpen je verder..
Hulp nodig?
Stuur een mail naar support. We antwoorden je dan zo snel we kunnen. Is je vraag lastig te verwoorden of wil je even persoonlijk contact? Plan dan een support sessie. We maken dan de tijd om mee te denken en je vragen te beantwoorden.
Hulp op afstand
Soms is tijdens een support sessie hulp op afstand nodig. Hiervoor kun je Supremo downloaden en vervolgens installeren. We kijken dan van afstand met je mee.
Service Level Agreements (SLA)
Wij bieden ondersteuning aan onze klanten op basis van Service Level Agreements (SLA) aan. Standaard heeft iedere klant bij ons een Basis SLA. Het niveau van de SLA bepaalt de snelheid van reageren en beschikbaarheid. Dus wil je sneller door ons geholpen worden, dan kun je een hogere SLA bij ons afnemen.
Drupal support
Wanneer LemonBytes jouw professionele Drupal website heeft gemaakt, is het natuurlijk zaak dat deze netjes onderhouden blijft. Inhoudelijk kun je hier zelf mee aan de slag, maar voor de veiligheid van de website zorgt LemonBytes middels het Drupal Support abonnement.
WordPress support
Bij LemonBytes helpen we met de veiligheid van jouw WordPress website. Je kunt natuurlijk zelf aan de slag met je WordPress website, maar het kan soms net iets te lastig zijn om deze veilig in te richten en te houden. Voor de veiligheid van jouw website zorgt LemonBytes middels het WordPress Support abonnement.
FreshServer status en uptime
Wil je weten wat de status is van onze FreshServers? Dat kan. Je vind hier de uptime en statuspagina's die we gebruiken om onze servers te monitoren. Is er onderhoud aangekondigd of is er momenteel onderhoud in uitvoering of in het ergste geval een probleem met een van onze servers. Dan kun je dit via deze pagina's zien. Lekker helder en transparant dus.