Blog

Worstel jij ook met het probleem dat je geen contact kunt onderhouden met je klanten op dit moment? Of althans niet op de manier zoals je misschien zelf graag zou willen? Dan hebben we in de blog van deze maand een aantal praktische tips voor jou!

Google Mijn Bedrijf

Maak een (gratis)…

Een goede basis voor je marketing strategie start met het opstellen en uitwerken van een contentkalender. Een content watte...!? We gaan het je uitleggen in dit blog wat een contentkalender is, wat je met een contentkalender kunt doen en waarom elk bedrijf groot of klein een contentkalender zou…

Het is november en de wintertijd is ingegaan. Dat betekent dat de dagen steeds korter worden en het steeds eerder donker is. Thuis denk je dan aan het extra aanlaten van een lampje en controleer je de ramen en deuren of deze dicht zijn.

Maar hoe doe je dit bij een website? En natuurlijk…

Het najaar is inmiddels ingezet en dat betekent weer een hoop inspiratie en natuurlijk het laatste kwartaal om omzet te scoren. In welke branche je ook werkzaam bent het najaar is een mooie gelegenheid om nog even te knallen en het jaar 2020 mooi af te sluiten.

Marketingkalender

In dit…

De zomervakanties zijn te einde en als het goed is ben jij al helemaal voorbereid op het najaar, althans als je het goed gepland hebt. Want dan heb jij voor je vakantie natuurlijk al helemaal uitgestippeld in je content kalender.

Hoor ik je denken "ik moet nog even niet denken aan de…

De term service is er een die samen gaat met ons bedrijf. LemonBytes is niet alleen centraal in Limburg gevestigd maar we blijven ook trouw aan onze Limburgse "roots". Alle klanten weten dat wij benaderbaar en persoonlijk zijn en dat willen wij ook graag blijven. 

Maar ook wij ontkomen…

Zoek jij wel eens je bedrijf op in Google? Als je het goed hebt ingericht zie je aan de rechterkant ook gegevens over je bedrijf staan zoals contactgegevens, een kaartje van de locatie en foto's van je bedrijf. De gegevens die je hier ziet zijn van Google Mijn Bedrijf. In de blog van deze maand…

De zomer is voor de meeste ondernemers een rustige tijd waarin je plannen kunt maken voor het najaar. Dit jaar zal het voor de meeste juist anders zijn vanwege corona. Veel Nederlanders hebben besloten om thuis te blijven en niet naar het buitenland op vakantie te gaan. En ben je een ondernemer…

De laatste tijd hoor je het steeds vaker, de "1,5 meter economie" en "het nieuwe normaal". Termen waar we 3 maanden geleden nog nooit van hadden gehoord. Veel branches zijn zich voor aan het bereiden op deze nieuwe standaard maar hoe kun je er nu voor zorgen dat je optimaal gebruik maakt van …

Een lastig vraagstuk; moet je in tijden van crisis juist investeren in (online) marketing of juist de hand op de knip houden?

Deze vraag zal nu spelen in de hoofden van vele ondernemers ongeacht welke branche. Onze visie is dat in de meeste branches juist NU investeren, meer op kan…