Introductie van Service Level Agreements

De term service is er een die samen gaat met ons bedrijf. LemonBytes is niet alleen centraal in Limburg gevestigd maar we blijven ook trouw aan onze Limburgse "roots". Alle klanten weten dat wij benaderbaar en persoonlijk zijn en dat willen wij ook graag blijven. 

Maar ook wij ontkomen er niet aan om service level agreements (SLA) in te stellen voor onze klanten om ervoor te zorgen dat we al onze klanten ook op een zo goed mogelijke manier antwoord kunnen blijven geven op hun vragen. 

Wat is een SLA

Om de vragen te kunnen oplossen stellen wij een bepaalde "reactietijd" vast. Dit is de tijd vanaf de binnenkomst van een vraag tot aan de tijd dat je als klant een antwoord van ons mag verwachten. 

Wat verandert er?

Voor onze bestaande klanten verandert er niets. Alle klanten vallen vanzelf onder de basis SLA. Bij nieuwe klanten zullen we op basis van de afgenomen diensten een advies uitbrengen welke SLA het beste zou passen. Uiteraard mag en kan iedereen zelf de keuze maken welke SLA hij of zij wilt afnemen voor zijn of haar bedrijf.

Wat zijn de mogelijkheden?

We hebben hieronder in de tabel de verschillende mogelijkheden staan, je kunt als klant dus zelf aangeven welke SLA je wilt afnemen. Let er alleen even op dat de SLA's niet tussentijds aangepast kunnen worden. Denk dus even goed na welke service en servicetijd je wilt.

SLA Reactietijd Support Kosten
Basis 2 dagen e-mail € 0,-
Plus 1 dag e-mail & telefoon € 50,-
Premium 24 uur e-mail & telefoon € 100,-


Onze complete uitleg over SLA's vind je op onze support pagina: https://lemonbytes.nl/service-level-agreements 

Support Systeem

We bieden een standaard support kanaal via ons support systeem. Hierbij kun je als klant een mail sturen naar support@lemonbytes.nl. Deze support mail zetten we door naar de juiste persoon binnen LemonBytes. Zo wordt je altijd geholpen door de persoon met de juiste kennis over je vraag. 

 

Wij gaan voor optimale service

Vragen over service en support

Zijn er naar aanleiding van onze Service Level Agreements nog vragen of onduidelijkheden?
Neem dan gerust contact met ons op.